Twee extra beeldschermen aansluiten op laptop of MacBook

Docks voor aansluiten twee extra beeldschermen

Hier vind je een compleet overzicht van USB-C docks en hubs die meerdere beeldschermen aansluiten op MacBooks en Laptops. Ben je specifiek op zoek naar een dock voor het aansluiten van de nieuwste MacBook Pro of MacBook Air met M1 processor? Klik dan hier voor een overzicht.

Extended Mode 2 schermen op Windows Laptops

Multipoort HUB’s

Verschillende beeldscherm modes

De mogelijkheden voor het  aansluiten van twee extra beeldschermen via één USB-C-adapter, USB-C-Dock of USB-C-hub zijn afhankelijk van het type OS (bijv. MacOS, Windows, ChromeOS etc) en natuurlijk de eigenschappen van de USB-C- adapter zelf.

Extended Mode

Hiermee kan je op ieder afzonderlijk beeldscherm verschillend beeld krijgen. Dus met je laptopscherm meegerekend kan je op drie verschillende beeldschermen naast elkaar werken.  Extended mode wordt ook wel eens MST (Multi-Stream Transport) mode genoemd.

mirror mode

Mirror Mode:

In Mirror mode worden op alle schermen hetzelfde beeld gegeven.  Of de optie dat de twee  extra beeldschermen hetzelfde beeld geven en het laptopscherm een verschillend beeld.

Extended Mode 2 schermen op Windows Laptops

Docking Stations

Extended Mode 2 schermen op MacBooks & Windows Laptops

Docking Stations

Extended Mode 2 schermen op MacBooks & Windows Laptops

Thunderbolt Docking Stations

Bij producten boven €30,-
tijdelijk gratis USB-C naar USB 3.0 adapter
t.w.v  €9,95

Op zoek naar meer? Bekijk alle adapters en hubs in ons aanbod

Een vraag over een van onze producten?