USB-C Hubs voor werkplek thuis en op kantoor

USB-C Hub gezocht voor jouw kantoor- en thuiswerkplek?

Op zoek naar een USB-C Hub? Bijvoorbeeld een Hub met meerdere poorten voor uw Windows Laptop of MacBook, Pro en Air met Thunderbolt 3 uitgangen of MacMini? Bij USB-C-Adapters hebben we voor elke mogelijkheid een oplossing; van USB-C naar USB 3.0, HDMI op 4K, VGA, Ethernet, SD kaartlezers en meer.

Bij producten boven €30,-
tijdelijk gratis USB-C naar USB 3.0 adapter
t.w.v  €9,95

Op zoek naar meer? Bekijk alle adapters en hubs in ons aanbod

Een vraag over een van onze producten?

Meer info over onze USB-C Hubs

Bij het kopen van een USB-C Hub dient u rekening te houden met voor welk apparaat dit geschikt is. Onze hubs zijn volledig geschikt voor uw Apple MacBook, MacBook Pro of MacBook Air. Daarnaast zijn ze geschikt voor Laptops met Thunderbolt 3, mits de fabrikant hubs van andere merken toestaat (niet altijd het geval bij HP en Asus). Ook als u een USB-C poort heeft zonder Thunderbolt 3 technologie, kan een Hub geschikt zijn. Het verschil tussen USB-C en Thunderbolt 3. Vaak staat uw Laptop of Tablet in dit geval met USB-C wel USB 3.0 en HDMI uitgangen toe. Controleer in dit geval wat de USB-C poort van uw apparaat toestaat bij uw fabrikant of neem contact met ons op.

Heeft u een iPad Pro met USB-C? Bekijk dan welke producten voor u geschikt zijn.

Welke aansluiting wenst u?

Daarnaast is het belangrijk rekening te houden met uw gewenste aansluitingen. Gaat het u puur om één enkele aansluiting of juist meerdere aansluitingen in één? Bij USB-C-Adapters.nl verkopen we alle opties om een USB-C poort uit te breiden naar HDMI en eventueel ook nog naar VGA, USB 3.0, SD kaartlezers en Ethernet. We maken hier een onderscheid tussen Adapters (naar een enkele aansluiting, HDMI in dit geval) en Hubs (ook wel USB-C Multipoort Adapter of USB-C Docking Station genoemd) met meerdere aansluitingen, bijvoorbeeld USB 3.0 en HDMI.

Voor welke apparaten zijn onze USB C Hubs geschikt?

Onze Adapters zijn geschikt voor o.a. de volgende apparaten en modellen:

• MacBook 12-inch met Thunderbolt 3 van 2016, 2017, 2018, 2019, 2020.
  • MacBook Pro 13-inch en 15-inch met Thunderbolt 3 van 2016, 2017, 2018, 2019, 2020.
  • MacBook Air 13-inch met Thunderbolt 3 van 2018, 2019, 2020.
  • Laptops en Tablets met Thunderbolt 3.
  • Laptops en Tablets met USB-C, controleer in dit geval bij uw fabrikant wat de USB-C poort van uw Tablet toestaat kwa aansluitingen op uw USB-C. Vaak is HDMI en USB 3.0 wel toestaan.
  • iPad Pro met USB-C? Bekijk onze hier wat geschikt is.

Let op of uw apparaat de functies die de adapter biedt ondersteund. Een enkele USB-C Adapter met HDMI is goedkoper dan een USB-C Hub met HDMI, maar met een enkele Hub beschikt u meteen over alle veel gebruikte poorten, terwijl u gebruik maakt van slechts 1 USB-C poort op uw apparaat. Dit betekent een groter gebruiksgemak en voorkomt een tas vol verschillende adapters, het all-in-1 principe!

USB-C Hub MacBook

Onze USB-C Hubs zijn geschikt voor de Apple MacBook of MacBook Pro serie met Thunderbolt 3 (USB-C). Wil je USB-C Hub MacBook of USB-C Hub MacBook Pro kopen? Dan ben je hier dus aan het goede adres. Onze hubs maken gebruik van de maximale overdrachtssnelheid en oplaadfunctionaliteit van Thunderbolt 3, en zijn geproduceerd door Apple-gecertificeerde fabrikanten. Met de aanschaf van een enkele MacBook Hub heb je gelijk alle poorten in huis die je ooit nodig zult hebben.