Contact & Veelgestelde vragen

Waar blijft mijn bestelling?

Na ontvangst van jouw bestelling, gaat onze logistiekpartner Monta aan de slag. Zij halen het product uit schappen, maken het (brievenbus)pakketje en geven dit op een werkdag voor 22.00 dezelfde late avond nog door aan PostNL of DHL, met een grote vrachtwagen.

Vanaf dit moment ligt het bij PostNL of DHL, en nu gaan zij over tot bezorgen.

Helaas komt het soms voor dat bestellingen vertraagd zijn. We willen het volgende benadrukken:

• Het kan helaas tot 5 werkdagen duren tot PostNL een bestelling levert.
  • Wij hebben niet meer informatie dan jij. Helaas, krijgen we niet veel meer detail van PostNL of DHL
  • Uit ervaring kunnen we met zekerheid zeggen: bestellingen komen altijd aan. Hoe weten we dit? We versturen duizenden pakketjes per maand via PostNL en hebben ondertussen zo heel veel ervaring opgedaan.
  • De oplossing? Even geduld hebben. Er is geen enkele actie die dit proces gaat versnellen. Je kan ons altijd mailen mocht je einde dag nog niks hebben ontvangen.

Defect of werkt niet goed?

Geen zorgen, vaak kunnen we het simpel fixen!
Neem contact met ons op zoals jij wilt, bijvoorbeeld via info@usb-c-adapters.nl, en we komen er samen uit!
Vaak is het met een driver of instelling gefixt.
Bij een defect product sturen we na een simpel stukje bewijs gelijk een nieuwe op!

Hoe te retourneren?

Dit doe je door het product en zijn verpakking (beiden moeten opnieuw verkoopbaar zijn) op te sturen in degelijke verzendverpakking naar het adres hieronder.

USB-C-Adapters.nl
Van Bevervoordenhof 9
1121 DA Landsmeer

Belangrijk: Stop in je verzending een briefje waarin het ordernummer (6 cijfers) staat. Product defect? Schrijf dit ook op. Let er ook op dat je de gratis adapter terugstuurt. Wil je deze houden? Dit kan, dan trekken we de waarde van de adapter (€9,95) af van het totaalbedrag. Na ontvangst duurt het maximaal 2 weken totdat je retour is verwerkt en het aankoopbedrag is teruggestort. Klik hier voor onze retourpolicy.

Meer veelgestelde vragen…

Contact ons

Staat je vraag er niet tussen?
Stuur ons dan een berichtje en we komen er samen uit!

Omdat wij naast deze webshop ook student zijn en dus moet flexwerken, zijn we niet beschikbaar voor telefoongesprekken.

Daarom gelieve via mail naar info@usb-c-adapters.nl of via WhatsApp zakelijk op nummer +31642391958
We proberen altijd lekker snel te reageren!