Veelgestelde vragen:

Wanneer krijg ik mijn bestelling binnen?

Wij maken voor onze verzendingen gebruik van PostNL. Bestel je vóór 22.00 op een werkdag, dan geven wij het pakketje dezelfde dag nog aan PostNL. Deze garanderen dat ze in 95% van de gevallen dit pakketje morgen bij jou zullen bezorgen. Voor het weekend geldt levering op dinsdag. We sturen je per email een Track & Trace code, waardoor je je (brievenbus)pakketje kunt volgen.
In het geval van betaalmethode overboeking, geldt dat wij wachten tot het geld binnen en verwerkt is.

Niet de volgende dag ontvangen? Jammer dat wij deze claim niet hebben kunnen waarmaken. Jij bent helaas 1 op de 20 personen waarbij het PostNL niet lukt om de volgende dag te bezorgen. Meestal doen ze dit de dag erna nog, maar ze geven zichzelf tot 5 werkdagen om jouw pakketje te bezorgen. Je kunt eventueel contact opnemen met PostNL voor meer informatie.

Voor België en Duitsland geldt een andere bezorgingstijd (+1 dag).

-Ik heb middels een overboeking betaald, wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra wij je betaling hebben ontvangen, versturen wij je bestelling. Dit duurt gemiddeld zo’n 1-2 werkdagen bij een bankoverschrijving.

-Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet 1 werkdag na verzending heb ontvangen?

-Verstuurt USB-C-Adapters.nl ook producten naar België?

Jazeker. Voor levering naar België vragen wij 5 euro aan verzendkosten. Voor Belgische klanten geldt daarnaast een iets langere levertermijn. Gemiddeld zullen bestellingen naar België binnen 1-3 werkdagen bij je worden afgeleverd.

Mijn product is defect, wat moet ik doen?

Vervelend dat je product kapot is. We kunnen je aankoopbedrag terugstorten of een nieuw product opsturen. Neem contact met ons op, vermeld je ordernummer en we komen er samen uit!

Ik ben niet tevreden met het product, kan ik mijn product terugsturen?

Absoluut, mits binnen 30 dagen na aankoop. Stuur ons een mailtje, en wij geven je de vervolginstructies. Je aankoopbedrag wordt teruggestort, de verzendkosten terug zijn voor eigen rekening.

-Wat moet ik doen als mijn vraag er niet tussen staat?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een vraag hebt die hier niet tussen staat. Je kunt dan een mail sturen naar info@usb-c-adapters.nl met jouw vraag. Je ontvangt snel een reactie.