Wilt u een USB-C Adapter of Hub met zowel HDMI als VGA aansluiting kopen? Bekijk hieronder al onze opties die uw USB-C poort uitbreiden naar zowel HDMI en VGA, en eventueel nog andere poorten. Met een HDMI én VGA poort bent u op elke presentatie voorbereid! Let bij uw aankoop of het product beide poorten tegelijk ondersteund en of het weergegeven beeld wordt gekopieerd of uitgebreid

Deze flexibele USB-C naar HDMI en VGA Adapter biedt Dual Display voor aansluiting van twee beeldschermen.

Dual Display: Sluit twee beeldschermen aan

Meer informatie.

Bij het kopen van een USB-C Adapter of Hub met HDMI moet u rekening houden met welke versie HDMI de hub en uw apparaat ondersteunen. In het algemeen ondersteunen onze hubs 4K Ultra HD op 30Hz, dit is HDMI versie 1.4, tenzij dit anders is aangegeven op de productpagina. Al met al kunt u er sowieso van uitgaan dat onze adapters beeld verzorgen, de vraag is enkel wat de maximum resolutie is die wordt ondersteund. Denk eraan dat VGA geen audio ondersteund. U kunt dus geen audio afspelen op uw aangesloten beeldscherm via de VGA poort. Nog vragen? Neem gerust contact met ons op!
Bij de audio- en videoapparatuur vinden steeds nieuwe ontwikkelingen plaats die hogere eisen stellen aan het verbindende medium, de kabel. In de loop der jaren zijn dan ook opvolgende versies ontwikkeld. Onze HDMI kabels zijn van het type 1.4 en hoger, waardoor ze gespecificeerd zijn als Ultra HD. Ondersteund worden 4K* (3840x2160 pixels), 3D weergave, ARC* (Audio Return Channel), HDCP* en internetverkeer. De artikelen met 2.0b ondersteunen daarboven ook HDR* (High Dynamic Range). Ondanks de veelheid aan versies blijft de eigenlijke keuze beperkt tot twee mogelijkheden, waardoor het maken van een juiste keuze niet ingewikkeld is. Alleen als u HDR ondersteuning wenst, kiest u het beste voor versie 2.0b en in alle andere gevallen voldoet 1.4. Hier hoeft u dus geen moeilijke afwegingen te maken.

USB-C

ADAPTERS