Docks voor aansluiten twee extra beeldschermen

Verschillende beeldscherm modes

De mogelijkheden voor het  aansluiten van twee extra beeldschermen via één USB-C-adapter, USB-C-Dock of USB-C-hub zijn afhankelijk van het type OS (bijv. MacOS, Windows, ChromeOS etc) en natuurlijk de eigenschappen van de USB-C- adapter zelf.

Extended Mode

Extended Mode:

Hiermee kan je op ieder afzonderlijk beeldscherm verschillend beeld krijgen. Dus met je laptopscherm meegerekend kan je op drie verschillende beeldschermen naast elkaar werken.  Extended mode wordt ook wel eens MST (Multi-Stream Transport) mode genoemd.

mirror mode

Mirror Mode:

In Mirror mode worden op alle schermen hetzelfde beeld gegeven.  Of de optie dat de twee  extra beeldschermen hetzelfde beeld geven en het laptopscherm een verschillend beeld.

Een vraag over aansluiten van 2 extra beeldschermen op jouw laptop of Macbook ?

Onze klanten beoordelen ons en onze USB-C Hubs met een 9,2!

beoordeling-usb-c-adapters.nl