Geplaatst op Geef een reactie

USB-C kabels voor de iPhone 15

iPhone 15

USB-C kabels voor de iPhone 15

De iPhone 15 is net op de markt en heeft eindelijk een USB-C poort. Dit brengt veel nieuwe mogelijkheden voor het aansluiten van andere apparaten op jouw telefoon. Wel betekent het dat er nieuwe kabels aangeschaft moeten worden. Het verschilt per apparaat wat de USB-C poort kan. Dit geldt ook voor de nieuwe iPhones. Het is belangrijk om goed te weten welke kabels wel en niet samengaan met Apple’s laatste telefoons. Maar waar moet je precies op letten bij het aanschaffen?

Let daarom goed op met welke functionaliteit je wilt halen uit je kabel.  Controleer daarom altijd of de volgende eigenschappen van de kabel overeenkomen met jouw wensen:

– Snelladen
– Video overdracht
– Datasnelheid
– Stevigheid en duurzaamheid

Wij hebben hier onder een aantal product aanbevelingen op een rijtje gezet.

iPhone 15

Opladen (snelladen)

Uiteindelijk is de primaire functie van de USB-C poort op de iPhone het opladen van het apparaat. De iPhone 15 ondersteunt snelladen bij adapters vanaf 20W. Wij verkopen 20W laderblokjes en USB-C oplaadkabels.  We verkopen deze zowel los als in een voordeelbundel.

De iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max hebben door de capaciteiten van USB-C snelladen tot 30W mogelijk kunnen maken. Als je dus gebruik wilt maken van nóg sneller laden, hebben wij deze laders in een bundel te koop. Let op dat dit de 30W laders dus geen zin hebben voor de normale iPhone 15!

Tip: wij verkopen ook een verstevigde (zwarte) USB-C oplaadkabel die langer meegaat!

Externe beeldschermen en dataoverdracht

De iPhone 15 ondersteunt het verbinden van een extern scherm via de USB-C poort. Je hebt hiervoor een USB-C kabel nodig die minstens USB3.1 en video overdracht ondersteunt.

Wij verkopen verstevigde kabels die met een snelheid van 10Gbit/s videosignalen ondersteunen. Deze kabels kun je dus ook goed gebruiken om snel bestanden over te zetten van jouw iPhone op andere apparaten. Ook betekent dit dat een scherm tot 4k@60Hz aangelosten kan worden. Let wel op dat het scherm van de iPhone gespiegeld wordt.

Onze kabels gaan lang mee en kun je ook gebruiken als gewone oplaadkabel. We hebben 4 varianten zodat je kan kiezen welke lengte het best bij jou past.

Als jij een HDMI of DisplayPort scherm hebt, kun je deze ook verbinden. Dit kan je doen door middel van een USB-C adapterkabel. Hieronder staat onze selectie van kwalitatieve HDMI, DisplayPort en mini DisplayPort adapterkabels.

Liever een adapter i.p.v. een adapterkabel? Die verkopen wij ook!

Overige kabels

Nog niet gevonden wat je zoekt? Bekijk hier ons hele assortiment aan adapters en kabels.

Kom je er niet uit?
Stuur ons dan een berichtje en dan helpen wij je graag verder!

Je kunt ons mailen op info@usb-c-adapters.nl of via WhatsApp zakelijk op nummer +31642391958

We proberen altijd lekker snel te reageren!